Minmini ısıtılan süt hazırlanan mama tekrar dolaba konup da ısıtılmaz. Zaten süt en çok bakteri üreten şeylerden biri. Biz verdik bir şey olması diyen bir şey olması için illa ölmesi mi gerekiyor bakteri içiyor çocuk dahası mı var zehirlenebilir bağışıklığı düşebilir illa anımda etki etmesi gerekmiyor. İşin uzmanları asla yapmayın diyor ne cesaret deniyorlar böyle şeyleri. Bu risk asla alınmaz. Ayrıca asla bi besleyiciliği kalmıyor boş su bile ondan iyi