Sedaalya Allah aşkına ne zaman bitiyor bu. 18.aya girdiğimizde başladı bugün 19.ayına girdi. Resmen 1 aydır gece uyumuyoruz. Bi kalkıyor 3-4 saat ayakta. Diş desem bu kadar uzun sürmez canıma tak dedi artık ya perişan oldun sinirlerim harap oldu 😔😔😔
Canimkizim222 Sedaalya 19. Aya girdik 5 haftadır gece durmadan kalkardı 3 gecedir hiç uyumuyor. Bu saat oldu daha gözümü kırpmadım
limonlu Sedaalya 2 bucuk saattir ayağımda salliyorum. Saat 04.09 biraktigim an ağlıyor ve ben 6 aylik hamileyim.. iyi geceler:))
Sedaalya Melekmirac 1 yaşında ne yazık ki oluyor bizde yaşadık uzunda sürmüştü valla. Şuan katlanarak artmış hali desem abartmam yanii
Melekmirac Sedaalya yaaaa😭😭😭 ne kadar sürer acaba çok zormuş ya normalde gündüz uykusu 3 tü ikiye düşürdüm ama dayanamiyo gündüzde direniyo zorla uyutuyorum bu sefer gece uyumuyo😭😭😭😭
Sedaalya Melekmirac allahım yaaa. Her bebek farklı tabi ama kızım o aylarda 2 uyku yapıyordu gündüz de gayet keyifliydi aöa geceleri bi hal oluyordu
Sedaalya Canimkizim222 daha da kötüye gidiyor yaniii. Şaka gibi. Bizde 4 de yatırdık 6.30 da uyandıkk
Noriye limonlu bizde yaşıyoruz valla sarstı resmen herseyi yapıyor gündüz uykusu red akşam uykusuna gecmicem diye ağıt nerde aykırılık var orda su an aklıma geldi gerileme old cunku dis hep aynı uyudu beşiğe bırakırken kalktı AGİT figan gever insallah
Sedaalya limonlu 20.aya girdik hala ara ara uyanmalar var güne 5 de başladık bizde. Ama sen birde hamileymişsin allah kolaylık versin canım 🙏🤗