Benim kızım 23 aylık ve emziğin müptelası gibi biseydi . Pedegogla görüşerek bı yol izledim ve çok faydalı oldu . Sadece ucunu makasla keserek eline verdim ilk önce şaşırdı dolabın içine sokup çıkardı düzelecek sandı ama eski haline gelmediğini anlayınca mutfaktaki poşetin içine attı ve bir daha dönüp bakmadı . İkinci gün akşam üzeri çok ağladı bı şekilde oynadık dışarı çıkardık kuşlar almış götürmüş dedik üçüncü gün daha az sordu dördüncü gün ise tamamen unutmuş bı sekildee uyandık bugün tam iki hafta oldu ve emzik hala poşetin içinde . Tabi ben onu görmeyeceği bı yere sakladim 😂 deneyin derim