Beyninizikullanmakucretsizdir Usnac1995 bence hemen bir organizasyon işine gir bayıldım kötü niyetle demiyorum sanki organizasyon tutup yaptırmışsın gibi aynı o profesyonellikte 😍
Usnac1995 Beyninizikullanmakucretsizdir Merveeofs PeekaBoo_ gencmom_ E_Defne Minik_annecik lyl0742 Minik_annecik RedFlower_ Baybars02 Glsh54 Sudecmn Veronika Hepinize çok teşekkür ederim. Pastayı ve arka fonu 2. El aldım, pleksi masalar ve one yazısı kiralık, balonları trendyoldan çok uyguna aldım 200 tlydi, balonları zincirlerden geçirince bu şekli alıyor direk. Aslında çok malzeme yok sade ve şık olsun istemiştim öyle de oldu. ❤️❤️❤️
lyl0742 Usnac1995 ya çok güzel olmuş şu içine balon koyduğunuz şeffaf şeyleri satın mı aldınız bide one yazısı nereden
Minik_annecik Ben ayarladım derken hepsini sen mi yaptın baya başarılı bence bu işten güzel para kaçabilirsin
PeekaBoo_ Usnac1995 yaa bayıldım 😍 çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık 🤩 Nice güzel yaşları huzurlu, sağlıklı, mutlu bir ömrü olsun🥰
Sudecmn Usnac1995 Ay çok güzel gerçekten organizasyon tutmuş gibi bayıldım😍Benim oğlumun 1 ay sonra 1 yaş kutlaması var böyle yapmayı düşünüyorum süsleri nerden aldnız acaba?
Veronika Usnac1995 çok güzel olmuş, nice sağlıklı mutlu yaşları olsun miniğin ❤️ yalnızca nacizane balonları sıralı renk değil de karışık kombinleseniz daha hoş olabilirmiş tabi böyle de ayrı havası var zevk meselesi 😊
Usnac1995 Veronika ilk başta öyle denedik. Griler azdı ve arkalarda kayboldu. Sonra buna döndük daha güzel oldu 😍
AbEsMu130125 Usnac1995 çok güzel olmuş oğlumun da doğum gununu pazartesi günü yapacaz ciceksepetinden biseyler aldım ve İnsaAllah becerebilecem
Usnac1995 E_Defne balonlar 200, maket pasta 200, masalar ve one yazısı kiralık 275, arka fonu bilmiyorum. Magnetlerde 400 tuttu kargoyla. ❤️ 2 de normal pasta aldım 700 tl de onlar