Merhabalar☘️ oğlum 5 ay sonra 3 yaşında olucak, doğdu doğalı uykuya geçerken zorlanan bi çocuk. Uykuyu sevmiyor diyemem çünkü uyuduğu zaman iyi uyuyor ama uyuyana kadar Allahım çok zorluyor🫠 bide ayakta sallanarak uyuduğu için ayaklarım kopuyor artık. Bu öğlen uykusunda da aynı gece uykusunda da aynı. Demem o ki acaba gündüz uykusunu bıraksa mı acaba? Çünkü bazen gündüz uyutmadığım oluyor akşam hemencik uyuyor beş dakika içinde, hem gündüz uyumazsa akşam yorulup erken uyuyacağı için belki sallamama gerek kalmaz diye düşünüyorum yanına yattığımda uyur yani. Sizin düşünceniz nedir gündüz uykusunu bırakmak için erken mi🤷🏻♀️