Ben aylık talep etmiştim toplu yerine. Parça parça yattı ama düzenli değildi sgk maalesef bu konuda çok ihmalkâr. Doğumdan bir hafta sonra doğum önceki sürenin yattı, sonra 10 günlük bir yattı.1,5 aylık bir yattı. Şimdi iznim bitti son 20 günün ödemesini bekliyorum hesaplandığı halde halaaaa yatacak ölme eşeğim ölme