Geçen sene adetim 15 gün gecikti gittim kistten olabilir denildi geçen ay tekrar gecikme oldu gittim kistler çok şükür küçülmüş önümüzdeki ay tekrar gel bi bakalım dedi bu arada bir fitil kullandım mantar ve probiyotik şimdi yine gecikti bu gecikmeler neden oluyor acaba yaşayanlar bir bilgi verebilir mi randevu alıp gideceğim ama çok aklıma takılıyor