Husumsu Merhaba 3 temmuzda sezaryenle doğum yaptım, o gün bu gündür sol kalçamda yani popomda değişik bi his var hassasiyet gibi, acaba ağrı kesici iğnenin yanlış yapılmasından mı oldu böyle bişey yaşayan var mı acaba?
Ulkukrts Husumsu sanırım iğneden dolayı oluyormuş tam bilmiyorum ama Ablam olmuştu 2 sene oldu hala geçmedi o ağrısı
Husumsu Ulkukrts iyiki sormuşum çok kafama takıyodum teşekkür ederim böyle tam ağrı gibi değil de orayı kaşıyınca ya da elleyince hassasiyet gibi değişik bi his
Ulkukrts Husumsu evet ablamınki de ilk zamanlar öyleydi bele vurulan iğneden oluyor doktoru öyle demişti ama yine de doktoruna bir görün istersen ablam ihmal etti çalıştığı için şuan çok çekiyor 5 dakika ayakta dursun beli çok ağrıyor ağır kaldıramıyor vs