Kızlar merhaba. Yaz olduğu için her yere sürekli terlikle gidiyordum. Geçen haftalar sürekli ya ayağımı çarptım ya da birileri yanlışlıkla ayağıma bastı. Aynı yere çok darbe geldiği için çok acıdı. Bugün bir baktım baş parmağımı yanındaki parmakta tırnağımın iki yanı da iltihaplanmış ve şişmiş. Üzerine basmakta zorlanıyorum arada kaşıntı da yapıyor. İnternette dolama ya da tırnak batması deniyor hangisi olduğunu anlamadım. Başına böyle bir şey gelmiş olan var mı? Hastaneye gitsem iltihaptan dolayı antibiyotik verirler belki ama emziriyorum nasıl olacak?