Iyi akşamlar arkadaşlar. Az biraz kilom var diyetteyim. Gün içinde bisiklet kullanıyorum günde yarım saat 1 saat arası. Kilo vericem inşallah ama göbek var. Hemde alt göbek. Birde popom biraz şekillensin istiyorum. Spor salonuna gitsem etkili olur mu acaba? Birde haftada kaç gitmem gerekiyor ve aşağı yukarı fiyatlar nedir? Şimdiden teşekkür ederim 🥰