Bizim de banyo lambası bir kere öyle oldu yandı söndü yandı söndü sonra ben gittim yaktım yanmadı bende patladı herhalde dedim ama ödüm kopuyor bir yandan Ayetel Kürsi ler Felak nas falan okuyorum sonra eşim geldi lambayı yaktı yandı bir daha da öyle sönme falan olmadı