arastosunnesi ( 22 numara Vicco Bot. Küçük bir yerinde deri kalkmış. Onun dışında temiz. 300 tl. Eğer elden teslimat olmazsa kargo alıcıya ait) ( Hiç giyilmedi, etiketi üzerinde. 9-12 ay. 200 tl ) ( Decathlon Ayakkabı. 1 kez giyildi. Sorunsuz. 350 tl)
a-bukemm arastosunnesi kusura bakma da 2. El ve defolu bi ürün için 300 lira nedir ? 2. El piyasası böyle bi şey değil , saçmalamışsın
arastosunnesi Herkese merhaba. Şunu söylemek isterim ki takım sıfır ve şu anda daha pahalı, decathlon 1 kere giyildi ve şu anda ki piyasası 400 tl. Dün baktım. Bot belki pahalı olabilir o da pazarlık olur yani. Açıkçası pahalı verdiğimi düşünmüyorum. Teşekkür ederim. Almak isteyen olursa diye koydum.
Alya-Sena arastosunnesi ayakkabinin sifir fiyati 400 tl ise 2.el icin istedignz fiyat sacma degilmi. Her ne kadar az giyilmis olsa da 2 el oldugu gercegini degistirmiyor. 350 tl buna verecegine 50 tl ustune koyar sifir alir
arastosunnesi Alya-Sena Peki benim bu spor ayakkabıdan karım ne olacak? 50 tl bu kadar önemliyse kar bakımından bakarsanız benim içinde önemli. Ayrıca sorunsuz ve 1 kere giyilmiş bi ayakkabıyı 100 tlye de koyamam. Sıfırdan farksız. Yapmayın lütfen. Ayrıca bu başlangıç fiyatı tabiki de inerim.