egeninanns Kızlar bebeğim 3 ay 6 günlük sürekli dönüyor . Oğlum 6. Ayından sonda dönmüştü . Şimdi sürekli aklım kalıyor ya yüzüstü nefessiz kalırsa diye . Kafasını güzel tutuyor ama yine de hep bi tedirginim . Kafasını sağa sola vurur mu böyle
Rmys01 egeninanns bizde 3 ay 17 günlük aynı ya bende korkuyorum kafasını tutuyor hatta izledim bugün yorulunca yan yatırdı öyle biraz içim rahatladı
egeninanns Rmys01 geçen gün kolu altında kalmış uzun kollu giydirmiştim yatakta uyuyordu bi ses duydum sanki yastıkla bastırır gibi bi boğulma sesi girdim odaya mosmor kesilmişti . O yüzden aşırı tedirginim gözümün önünden ayıramıyorum daha çok küçükler
Rmys01 egeninanns oy kuzum benim ay dikkat et canım o zaman odaya bile gitsen götür yanında bende işim olunca yanıma alıyorum
Zmraa123 Benimki yüz üstü dönmüyor hâlen ama bende çok korkuyorum dönüncee napıcam hadi gece uyurken dönersee