ceyhanayric benim bebeğim de 7aylık en fazla bir bir buçuk ay kadar daha bebeğime kendim bakıcam daha sonra mecburen üzülerek işe döneceğim. Araştırmalarıma göre bu süreçte bebeğe kim bakacaksa onunla en az bir ay öncesinden bebek tanışmalı ve vakit geçirmeliymiş. Anne ilk önce evin içinde farklı odalarda olup daha sonra yavaşça bu süreyi uzatıp bebekten ayrılmalıymış ama bu ayrılma anını bebek görmeli yani işe gidiyorum ben sen uyuyup yemeğini mamanı yediğinde ben de gelmiş olacağım vs diyerek olmalıymış. Dğer türlü anne eğer bebek uyurken giderse bebek anneyi görmezse onu terkettiğini düşünüp kaygılanabilir ve bir bakar anne var bir bakar yok ve annesiyle kaygılı bir bağ kurar yani onu sürekli kaybedeceğini düşündüğü için annesinden ayrılmak istemez. Güvenli bir bağ için bu önemliymiş.