jindaoguz 2,5 yaş bizimde 3-4 tane kelimemiz var anne baba su bu kadar. Çok öfkeli sinirli konuşamadığı için kendine vuruyor sürekli bağırıyor ağlıyor çok öfkeli konuşamadığı için kendini ifade edemediği için demişti doktorumuz konuşunca rahatlayacağını söyledi bu durumu sadece yaşayan annelerim bilir benim için de oğlum için çok yorucu bir durum çok zor çok. Bol kitap okuyoruz etkinlikler yapıyoruz tüm nesneleri gösterir bana tek tek söylerim ne olduklarını maşallah herşeyi yapar anlar bilir fakat konuşamıyor çok sinirli🥹