Aşırı derecede sinirleniyor ve bugün sinirlendi önünde yastık vardı aldı ısırdı yastıgı sonra fırlattı bastı çığlıgı ama öyle böyle değil sonra attı kendini yerlere bas bas bağrıyor yan komşu bile çıktı bişey oldu diye o kadar çok sinirlendi ki geldi ayağamı falanda ısırdı kafama bişeyler atmaya çalışıyor bu ne oluyor ben anlamadım sadece bekliyorum sakinleşsin diye yok gidip sarılıyorum yüzümü tutup ısırıyor bu ne sendrom ne yapcam şaşırdım kaldım:(