15 aylık bebeğime düşme sebebi ile tomografi çekildi, tomografisinde beyninde kist çıktı. Hamileik dönemi detaylı ultrason çektirmiştim o zaman böyle bir şey yoktu. Çok ama çok korkuyorum. Pzt beyin cerrahisine gideceğiz ama ben bende değilim çok çaresiz hissediyorum