Herkese selam❤️
Öncelikle her bebek gelişimi farklıdır biliyorum ama aklıma çok takılıyor sormak istedim.
8 ay 10 günlük oğlum emekliyor kendi kendine dönüyor yuvarlanıyor hiç bir sıkıntı yok ama desteksiz oturamiyor yani oturabiliyor ama en fazla 1-2 dakika sonra ya arkasına ya da yan tarafına düşüyor. Ellerinden tutunca kendini oturur pozisyona kaldirabiliyor bunu yapmak için hevesli ben gün içinde destekli oturtmaya devam ediyorum etrafına yastık olsun mama sandalyesi olsun veya kucagimda oturtmak olsun ama tahmini ne zaman kendisi oturur çok merak ediyorum doktor kontrolüne goturcem ama dayanamadım sormak istedim.🙏