mekseelina biz enfeksiyondan dolayı 2 kere yattık daha doğrusu doğumdan sonra vermediler bebeğimi 1 ay kaldı maalesef. Çıktıktan sonra ev temizligine çok dikkat ettik, eve kimseyi kabul etmedik neredeyse 2.5 3 ay. İlk 15 20 günde eve maske ile geliyordu kayinvaldemler ve elletip öptürmüyorduk. Hatta belli bı sure eşim eve annesigil de dahil kimseyi kabul etmedi. Şimdi maske kalmadı tabi ama bı sure eve kimseyi kabul etmeyin kendini toplasın. Rabbim sağ salim kavuştursun inşallah💖🐣