Mervearc Kızım 2yasinda Allah nasip ederse ailece umreye gideceğiz ama kafam karıştı.beslenmesi ,onu nasıl kontrol edeceğim bunların haricinde giyim kuşami. Giden anneler deneyimlerinizi paylaşırsanız önerileriniz olursa sevinirim🥰
beyzacmvrc Mervearc ne guzel Allah kabul etsin ve bize de nasıp etsin inşallah 🤲🏻❣️ Rabbim kolaylastirsin ☺️
MerveGl- Mervearc Allah kabul etsin şimdiden ama daha önce giden birisi olarak bence orası çocukla çok zor. Namazlar çok uzun oluyor mesela o sırada aklınız çocukta kalmaz mı ?
Snurdemir Mervearc sevdiği şeyleri götürebilirsiniz mesela hamur boyama oyuncak namaz kılarken oyalanması için. Yemekler belki hoşunuza gitmeyebilir çocuğunuz için atıştırmalıl kuruyemiş vs koyabilirsiniz. Akşamları özellikle sabah namazı ve gece serindir oralar muhakkak hırka bulundurun ne olur ne olmaz diye de ilaç takviye takvimin hastalık olur diye bu tarz şeylerde koysanız işinize yarayabilir. Allah kolaylık versin şimdiden çok güzel düşünmüşsünüz
arifahsencesur Mervearc 2019 yılında Rabbim nasip eyledi bizde ailecek gittik kayınvalidem annem kimse yoktu yanımda 2 yaşında idi benim de oğlum gittiğimizde benimde çok korkularım vardı takiii oraya gidene kadar emin olun iyki yavrumu da yanıma almışım diyeceksiniz 🥰🤩🥰 zorluğu olduğu kadar onu orada gezerken koşarken görmek hep peygamberimizi düşündüm ben Kolayı düşünün kolay olsun inşallah yardımcınız da varmış en güzeli de o Hayırlısı ile gidip gelin inşallah biz Ocak ayında gittik Medine serin oluyor kalın da alın incede Mekke daha sıcak ama orada da safa Merve arası çok soğuk bebiş e ayakkabı muhakkak giydirin orada oda koşar babası ile 🥹🥰 düşündükçe beni de heyecan sardı Hurma ile durmuştu benim oğlum orada o kadar şey taşıdık hurma zemzem yetti ona mama içiyordu bide Rabbim şimdiden edeceğiniz dualarınızı ibadetlerinizi kabul eylesin inşallah bizleride unutmayın inşallah Ramazanı şerif için istiyoruz bizde inşallah 🤍🩵🤲🏻🤲🏻 Rabbim hepimizin gönlüne göre versin
Mervearc MerveGl- yanımda kayinvalidemde olacak dönüşümlü kılarız diye düşündümdu ama toplu olarakmi kılınıyor namazlar kusura bakmayın bilmedigden soruyorum
Svartbabe İsterseniz cemaatle kilarsinız onun zevki çok farklı oluyor. İsterseniz tek kilarsınız o size kalmış. Öneri de bulunayım. Yazlık kıyafetler götürün ama akşamları serin olma ihtimaline karşı hırka uzun kıyafetlerde olsun akşam için özel giydirirsiniz. Yanınıza burdan giderken atıştırmalık götürün kızınızın sevdiği şeyler nelerse .. yolculuklarda sıkılmaması için oyalayıcı seylerde götürün şuan aklıma bunlar geldi
Mervearc Svartbabe cok tesekkr ederim Aralık ayında gideceğiz nasipse bende hava nasil olur ne almam gerekir diye düşünüyordum cevabınız için tekrar teşekkürler 😊
Svartbabe Mervearc rica ederim aklıma gelirse yine yazarım. Belki aklınıza geliriz olur da kızınızla birlikte orda bir namaz kılarken duanıza bizi de katın olur mu🥰 tekrardan nasip olsun gitmek.. her anın tadını çıkarın hiç bir olumsuzlugu görmeyin. Muhakkak bir imtihan oluyor kazanıp gelmek önemli☺️
minigiim Mervearc bizde Aralık’ta gidicezz İnşallah bizim ki 7 aylık olcak Aralık’ta 🥰 Rabb’im kolaylık verir dert etmeyin bence zor olcak evet ama çok güzel olcak..
Mervearc Svartbabe oyy tabikide Allah hayırlısıyla gitmeyi nasip ederse duamdasuniz adınızı alırsam isim olarak ederim 🥰
arifahsencesur Mervearc uzun oldu kusura bakmayın daha çok şey eklemek isterdim 🥹 oranın tadı tuzu herşeyi ayrı güzel
Kbr-a minigiim bizde niyet almıştık ama nasip olmadı bizlerede dua edin yürümeden gitmek daha kolay oluyormuş✨
Mervearc minigiim Aa ne güzel Rabbım hayırlısıyla gitmeyi nasip eder inşallah 🤗tanismiyoruz ama farkinda olmadan karşılarız belkide nerden nereye olur😊🌸
Avera Allah kabul etsin, kolaylaştırsın. Ben bekarken gitmiştim ama çocuklu aileleri görünce içim erimişti. O kadar özenmiştim ki. O günler geldi aklıma. İnşallah çok güzel geçer.
Mervearc arifahsencesur ahh ne güzelde anlatmissiniz gözümün önünde sanki ordaymisim gibi bi görüntü olustu resmen Allah razı olsun dediklerinizi dikkate alacağım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Aklınıza geldikçe yazabilirsiniz severek okuyorum yorumlari🥰😊