Atabetul_hakayik sevdakursunu01 4. ay atağına kadar akıyordu. Dördüncü ay atakta bir anda emzik de almaz oldu. Maalesef atak bir türlü bitmediği için o şekilde gidiyor
Oburiks sevdakursunu01 hiç alıştiramadik sonra da ugeasmadik şu anda 11.5 aylık kafam rahat emzik kullanmıyoru diye