Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık ve en son iki hafta önce doktora gittim ve bileğini gösterdim uyuz dedi ama birşey vermedi şimdi ise tüm kolu ve göbek bölgesinde hafif hafif var bu durum geçer mi ilaç veya losyon ne alabilirim kullanan ve geçiren sorunsuz varmı doktorda biraz uzak bize o yüzden bilgileriniz önemli benim için🥺🙏