Sma optipro bebeğimde kabızlık yaptı 20 gün onun düzelmesini beklemiştim dolabımda daha iki üç kere kullandım duruyor. Aptamil comformil aldım tadi çok acı iğrenç içmedi normal aptamil aldım fos et kilo almıyor karın doyuruyor dediler. Geri hipp organik olanı aldım hipp de kaldım sevdi tadı güzel elhamdulillah gaz problemimizde yok biogai gaz damlasını kullanıyoruz iyi geliyor bilginize