RabiaKar
Bende de aynı durum
Elimden gelenin fazlasını yapıyorum ama baba aşığı
Babasına aşırı düşkün beni sevmiyor gibi çocuk
Hayır her şeyi yapıyorum alıyorum geziyoruz ama yok
Sadece sesim yükseliyor bu mu soğutuyor oğlumdan beni bilmiyorum ama elimde değil uyku durumu berbat yeme durumu berbat sürekli ağlıyor sürekli mutsuz memnun edemiyorum paçamda sürekli akşama kadar sabrımı tüketene kadar uğraşıyor