Kızlar knal tefavisi yaptırdım bugün başlandı.Şuan o kadar çok ağırıyor ki anlatamam 😪 nasl hafifletirm agrıyı karanfil var şuan agzımda. Parolda işe yaramaz diye içmiyorm da 2 tane mi içsrm ?
Bide emziriyorm maledef 2 saat fln bekleyemedim emzirmek için durmadu😪