Zeynepelcin tomvejerry genelde 3 aylikken bırakılıyor .biz 6 aylikken bıraktık kizim kolik bebek olduğu icin
Canyavrum tomvejerry hiç kullanmadık. Doğrusu bilmiyorduk .. söyleyen de olmadı.aydınlatabilir misiniz
tomvejerry Canyavrum bağırsak düzenleyici oluyor canım,genelde gaz damlasıyla birlikte kullanılıyor bebeğin tuvaletini ve gazını yapmasına kolaylık sağlıyor ama her bebekte değişiyor ise yaramayan da oluyor
Femme1 tomvejerry bi siseden sonrası biraktik bi ise de yaramadi bizde bence zaten bağırsakları buna alisiyor kendi haline birakmak lazim oglum gazlı ve kolik bebek ben sadece gaz damlasi kullaniyorum