Merhaba 13 aylık kızım var ve 2 aylıktan beri emzirme süresini uzatmak için ebemizin önerisi ile emziğe başladık ilk zamanlar ağladığında dahi emzik veriyordum şuan sadece uyurken kullanıyor emziği verince otomatikman mayışıyor emziksiz de uyuyor ama bazı zamanlar emziği arıyor. 2 yaşına kadar emziği bırakmak gerekiyormuş diş ve çene sağlığı için. Bana çözüm sunar mısınız?