14 aylık kızım tek uyku yapıyor uyanınca çorbasını içiyor yanıma tüm gün dışarda olacaksam termosa akşam yemeğini ve yoğurdunu alıyorum dışarda yapılan şeylerden henüz vermedim restaurant yemekleri vs yemedi daha onun dışında da gerber atıştırmalık kinoa cipsi ve mxcey meyve püresinden alıyorum bunlar oyalamak için 😂 ara öğün içinde belki yer diye bir tam muz aliyorum o biraz tok tuttuğu için garanti olarak mutlaka yanıma alıyorum