Busramutlu993 Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 aylık. Henüz kafasını tutamıyor. Doktorlar 2. Ayda tutar geç kalmış gelişim geriliği var dediler. Hatta mr istedi. Sizin bebekleriniz ne zaman tuttu acaba
Ysgl26 Busramutlu993 ay yok artık el kadar bebeğe mr çektirmediniz inşallah o doktorub lafına bakıp. O doktora bidaha gitmetyin lütfen saçmalamış resmen.. 4. Ay bitmeye yakın oğlum kafasını tutabiliyodu ve çok normal bu..
Isik22 Busramutlu993 ne olur ne olmaz mr çektirmeden önce mutlaka başka doktora da gösterin her bebek farklıdır kendine özeldir
Busramutlu993 Ysgl26 yok cektirmedik hiç bizde istemiyoruz çektirmek. Bide uyutucaklar ve 6 saat açlık istiyorlar. Bilmiyorum etrafimizdakiler daha tutar diyorlar ama doktorlar korkutuyor
Zeynep-Azra Ysgl26 doktoru sorgulamadan önce konuya ne kadar vakıfsınız iyi bi süşünün öyle cevap verin insanları da yanlış yönlendirmeyin . Mr radyasyon içermez yüksek çekimli mıknastıs gücüyle çalışır. Başka doktordan fikir almak tabi ki onun kararı ama hakim olmadığınız konulara bu denli yaklaşmanız hiç hoş değil hele ki bi bebeğin sağlığı için ona göre bunun doğru olduğunu düşünen bi doktoru bu şekilde karalamak hiç haddiniz değil.
aslaninannesiiii Benim oglumda 3.ayinda oda hala net tutamiyor biraz tutsa one arkaya devrilmeye basliyor bence normal 3.5 ayliga kadar tutamayanlar var cunku
Momandkid Busramutlu993 iki aylık bebek daha bu kadar korkutmak neden insanları anlamıyorum karın üstü vakit cok gecirmeyen bebeklerde özellik kazanımları geçe kalabiliyor bence tummy time arttırıp sevmese de beşer dk beşer dk aralıklarla gün içerisinde düzenli karın üstü vakit geçirin serin yere kalın bi örtü bebeginizle yerde oynayın kaslarını geliştirir daha iki aylık bebek ya buakadar korkuymak icin erken geldi bana benim oglumda üç aylıkken fln anca dik tutmaya baslamıstı
ceyhanayric Bebeğinizi bolca karın üstünde tutun kasları gelişsin bazi bebeklerde geç olabilir bence yine de doktorun takip etmesi önemli. benim de 2 aylıkken tutmaya başlamıştı
Mevos1423 Busramutlu993 karşına ayna koyun öyle öyle tutuyorlar benim kızım ellerini tutup kaldırınca kafası geride kalıyordu 4 ay da öyle tuttu
ceyhanayric Uyurken gogsunuzun üstünde yatırmaya çalışın benim oğlum da hala daha ağlıyor ama bir dakka bile dursa onun için çok faydalı o yüzden ağlasa da belirli aralıklarla bir dakka da olsa yaptırmanızı tavsiye ederim
Busramutlu993 ceyhanayric göğsümde yatırıyorum baya ama nasıl faydası olacak onun. Yüzüstü koyduğumda çabalıyor ama kaldiramiyor.
Meriskus Karın üstünde tut Önüne geç sıkılmasın Yada oyuncak ver en etkili yöntem Her bebek bir olmaz 2 ayda zor tutabilmesi zaten
Meriskus Sabah egzersiz yaptır Öğlen yaptır Bide yatmadan Yüz üstü yatıt Ellerini aç bak youtubeden faydası oluyor
Busramutlu993 Meriskus ellerini hep yumruk yapıyor. Açiyorum destek alsın diye hemen tekrar yumruk yapıyor
ceyhanayric Yüz üstü durunca o çabalaması zaten kaslarının gelişimine çok faydalı oluyor youtube de osman gönülal diye bir doktor var bu konuda da çok faydali videoları var izlemeni tavsiye ederim
Rwerdst Busramutlu993 düz zemine yatırıp ellerinden tutarak hafif hafif kaldırın. Tutma seviyesine göre yüksekliğini ayarlarsın canım. Ben kendime doğru kaldırıyorum hafif oturur pozisyona geçince öpüyorum indiriyorum çok hoşuna gidiyor. Öyle yap demişti doktor bana. Yorulunca yapamıyor ama.
Saresi Busramutlu993 başka doktora da gidin benim kızım çooook erken tutuyordu ama bildiğim kadarıyla 3 aylıkken tutuyor olması lazım net bir şekilde. Kasları güçlensin diye karın üstü bol bol zaman geçirin.
democann Busramutlu993 Hiç mi tutamıyor yoksa tutuyo da öne arkaya düşüyor mu hiç tutamıyorsa evet bu bi sorun olabilir ama tutuyor da arada düşüyorsa 4. Ayda tam tutması beklenir .