Bebeğim dün alerji testi oldu tavuğa ve süt ürünlerine alerjisi çıktı.Vücudu kızardı benek benek oldu doktora sordum normal alerji testi yaptığım için olmuştur bir kaç güne düzelecektir merak etmeyin dedi ama ben gördükçe içim sızlıyor korkuyorum böyle durum yaşayan var mı