24 saat gözlemleyin diyorlarmış, genel durumu nasıl, durgunluk, hareketlerde farklılık var mı? Göz kayması vs uyku hali vs gibi. Uyuymamaya çalılıp gözlemlemeniz gerekiyormuş. Bir de kusarsa mutlaka götürün, ama imkanınız varsa yine de götürün, takipte olsun.