Merhaba arkadaşlar, 1 ay 7 günlük bebeğim var. Grip oldum. O da halsiz. Dikkat ediyorum, ateşi vs olursa acile gideceğim. Fakat ben sambucol ve parol içtim. Sambucolü araştırınca emzirenlerin içmesini tavsiye etmiyorlarmış. Fakat bu bir vitamin, var mı doktor tavsiyesi ile kullanmış olan?