6,5 aylık oğlum doğduğundan beri molfix kullanıyordum yeni nesil bezler aşırı ince olunca çiş kıyafetlere çıkmaya başladı değiştireyim dedim öneri ile goon aldım ama pişik yaptı mecburen tekrar molfix e döndüm ama memnun değilim süreklı kıyafet değiştiriyoruz:(