14 aylıj oğlum grip burnu gündüz genelde açık oluyor hapşuruncca falan baya salya sümük çıkıyor ama gece uyuyacağı zaman emzikte kullandığı için burun tıkalı ağızda emzik nefes alması güç oluyor ve uyuyamıyor. Burnunu çekiyoruz aspiratör ile daha çok ağlıyor ağladıkça daha çok tıkanıyor bir kısır döngüye girdik ne yapmak gerek