2kedi1bebekannesi be safe izi comfort x3 kullanıyoruz biz, 0-18 kg. 1 yaşına kadar pusette , geriye dönük uyuyarak yolculuk yaptı. O yüzden oturur mu oturmaz mı bilmediğin için çok yüksek ücret ödemek istemedim, arkadaşımın koltuğunu aldım, denemek amaçlı aldım açıkçası , severse 15-36 ile devam ederim diye. Tek yönlü, arkaya dönmüyor. Dönüyor olması benim en başta kesinlikle olması gerekir dediğim bir özellikti ancak çocuk büyük olduğu için arkaya dönük çok kullanılamaz gibi geldi bana , bir de ben bana çevirip beslerim falan diye istiyordum ama beni araba tuttuğu için onu zaten yapamıyorum . O yüzden dönerli olmaması benim için bir dezavantaj olmadı. Onun dışında 3 kademe yatışı var, Yatırdıkça koltuk yükseliyor. Normalde de yüksek bir koltuk zaten ama en son yatış pozisyonunda en yüksek şekilde camdan çok rahat bakınabiliyor. İlk zamanlar yanında oturdum, şuan ön koltukta oturuyorum. Çok memnunum ben şahsen. 18 kiloyu geçince de yine be safe 15-36 kg olanı düşüneceğim.