Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu 2 aydır adet görüyorum ama korunmaya başlamadım henüz gelecek adetimde (adetin ilk günü baslaniyormus) cerazette doğum kontrol hapina baslayacagim sizce baslamadan hamilelik testi yapmalı mıyım yani şüphem yok ama hamileysem bile bebeğe zarar verir mi sizce