Ben sma optipro kullandım oğluma ilk doğduğu zamanlar sonra aşırı gaz yaptığıni fark ettim sonra dedik similac alalım similac kullandım bebeğim sevmedi ondan sonra başka bı marka daha vardı onu kullandım sonra tekrar sma ya döndüm Aptamil kullandım memnun kalmadım en sonda bebeğimde süt alerjisi çıktı doktorumuz evolviya RP 2 yazdı süt alerjisi bebeklere Özel 7 ci ayından beri evolvia RP 2 yi kullanıyorum ve bebeğimde seviyo Allah’tan devlet karsiliyo 12 kutuya kadar hakkımız oluyo bitince tekrar alabiliyoruz