Denz2806 yurtdışı yurtiçiyi geçin, aynı şehirde hatta aynı hastanede çalışan doktorlarımızın bile birbirinden farklı görüş ve fikirleri olabiliyor. benim bebeğim de reflü vardı. aynı zamanda ek gıda sürecinde alerjiyle de çok uğraştım. alerji testleri ve kan tahlilleri yapıldı. hepsi negatif geldi. sorun sadece atopik dermatitmiş oysa ki. çektiğimiz eziyete mi yanalım döktüğümüz onca paraya mı emin olun bu konu çok tartışılır. tabi ki en doğru teşhisi uzman doktor koyar. ama konunun uzmanı olması şart. mesela ben gıda alerjisinden şüphelendiğimde çocuk alerji, reflü içinde gastroentereloji uzmanıyla süreci yönettim. Normal çocuk hastalıkları uzmanlarının bu tarz spesifik durumlarda yeterli donanıma sahip olmadıklarını düşünüyorum. işi uzmanına bırakmak gerekiyor aksi halde her kafadan bir ses çıkıyor ve en çok yıpranan anne oluyor.
doktorlar da bir yana bence çocuğunuzun neyi olduğunu annesi olarak en iyi siz anlarsınız. nihayetinde onlar 10 dk görüyor, biz sürekli gözlemliyoruz. bana kalırsa meseleniz sadece yenidoğan reflüsü. Ar mamayla idare edin, hiç geçmeyecek gibi geliyor biliyorum ama geçiyor emin olun 💐