Biri 3 buçuk yaşında biri 7 aylık . Olayın içinde olan biri olarak diyorum ki çok gerekli değilse ikiyi yapma . Zaman aralığını bilemem . Ama kardeş şart kafasında değilsen yapma . Müthiş zoor. Eşin yardım etmiyorsa hele daha daha zor. Psikolojik olarak bitip tükenme noktasına geliyorsun .