ilaydacemiko Bebekte bebege degisir o canım. Ben binbir zorlukla neocati 30cc iciremezken ki icine pekmez, vanilin, vanilya surubu vb seylere katarak.
Bir tanidigimizin bebegi neocati sade sekilde istahli iştahlı iciyordu.
En guzel nestle alfaminoyu içmişti kizim amano yari-hidrolizeydi cok beter oldu aninda kestik. Aptamil progomine gecmistik.