Merhaba 2 yaşında oğlum var yediği bir şeyden dolayı alerjisi oluştu ve ürtiker çıktı cildinde. Bunu yaşayan var mı acaba? Perişan olduk bütün cilt kıpkırmızı ve çok şiş kaşıntı da yapıyor, uykular yemek düzeni harap oldu.. her şeyi geçtim cildini öyle görmek beni çok üzüyor.