Ramseey Kızlar benim bebiş tıkanıyor diye korkuyorum o yüzden belli bi yerde öksürünce memeyi çekiyorum o da uykuya dalıyor zaten sonra yatırıyorum saatte 1 azar azar emziriyorum 10-15 dakika kadar benim gibi yapan var mı? Sarılık için sorun olur mı sizce ?
nmt41 Ramseey kaç aylık bebeğiniz ? aslında tam doyurucu kısmı sütün en sonunda sonuna kadar emmesini beklemeniz gerekiyor yağlı kısmı en sonda ilk gelen süt ön süt yani su ihtiyacını gideren kısım yani bu şekilde yapmanız bana pek doğru gelmedi siz de bir araştırın derim ..
ezgicenk Ramseey bebeğiniz geri çekilene kadar emzirmeniz gerekiyor ki 8 günlük demişsiniz zamanını sadece emerek ve uyuyarak geçirecek. Ne kadar emmek istiyorsa emsin
Isik22 Ramseey yani saatte bir emzirmeniz daha bebeğin midesi diğer emzirmeyi öğütmeden yeniden beslemeniz reflüye de yol açabilir midesi sürekli bi şey öğütmeye çalışıyor çünkü bence korkmayın ne kadar istiyorsa emsin zaten en çok istediği şey emmek annesiyle ten teması kurmak birde böyle yaparsanız sütün yararlı kısmı olan son sütü de alamıyor bebeğiniz nacizane tavsiyem bırakın kendi ne zaman memeyi bırakırsa o zamana kadar emsin
Ramseey nmt41 aslında doktorumuzda az az sık sık emzirebileceğimi 10 dakikanın yeteceğini söylemişti ama
nmt41 Ramseey tabiki 10 dk yeter ama o bırakana kadar siz emzirmeye devam edin öksürüyorsa tazyikli süt geliyordur azıcık dik tutup tekrar devam edin 2 saatte 1 emzirebilirsiniz bana ilk hemşireler yarım saat bir göğsünü yarım saat diğerini demişti böyle mümkün olmadı tabi birinde 15 20 dk tutmaya çalışıyordum