Minomin kuşum iki aydır memede sertlik ağrı bir de sıkınca akıntı vardır doktor doktor gezdim. Sende ki psikolojinin aynısını yaşadım. Gebe olduğumu öğrendim kadın doğumcuma gittim hemen bebekle birlikte gogusumdeki ağrıyı, şişliği söyledim. Hemen baktı dedi ne kadar emzirdin üç ay emdi kızım. Süt üretiyorsun,prolaktin yükselmiş meme ultrasonuna gerek yok dedi, kan verdim gerçekten de vücudum süt üretiyor emen kimse olmadığı için ağrı ve şişlik yapıyormuş. Allah’ım çok korktum 14 aylık bebeğimi bırakacağım diye, kimse de bakmaz yavruma. Allah yarvularimizi bizden ayırmasın inşallah. Hastalara şifa versin. Bir kan testi ve meme ultrasonu yaptırsan en azından kafan rahat olsun.