Evet ben kızıyorum.. Ve daha nerdeyse 16 aylık.. Mesela kırdı döktü değil de istediğini yapsın bebek sonuçta isteyerek kırmaz etmez.. En çok hatta Sadece diyim yemek konusunda mesela ilk öğünü güzel yedi ikinciye burun kıvırıyor sinirleniyorum sonra baya zaman geçince diyorum ki 3 öğün de düzgün yemek zorunda değil ki diyorum vs vs..
Tek söyleyeceğim bunun önüne nasıl geçebilirim 🥹🥹🥹