Bizim ülkede 3sezeryan bile riskli fotolar.maşalalh sızın ülkede 7ci bile.yapiliyomus.bende hep.hayal.ederdim çok çocuğum olsun.yeminle bi kızm var 7bebege eşitdir.simdi hamileyim iki bbekpe napacagim diye düşünüyorum🤣😂acayip ikinci sezeryan korkusu var.bide Boyle düşünelim.o.anne 7kez kesilmiş dikilmiş 7kez o.agriyi acıyı yaşamis.bi tane çocuğu iyi olmazsa o annede ağlamasın kim ağlasın.