mrvn bana kapak krem hiç bişey fayda etmedi çocuk emerken yıkadığım için daha beter etmişti onlar. Kantaron yağı iyi geldi bna çock emerknde öyle çok yıkamadım stümle sildim sasece yag sonçta zararlı bişy degildi göğüs pedlerne yağdan döktüm öyle tam yaranın üstüne koydum kalınca hem yumuşattı hemde yarayı onardı 50günden snra bulmuştum ben ozamandan sonra gçti 🙄