__brna__ Ytrsukrbck06 Benim kızım 18 aylık hala sabahlari ve geceleri mama alıyor. Doktorumuz kendisi ne zaman hazirsa o zaman bırakır dedi. Buda tahmini 2 yaşı bulacak gibi dedi
Aslies Ytrsukrbck06 1bucuk yaşında gece yatarken ve gece uyanip yiyor vermemeyi yada dozu azaltmayi denedim ama cok agliyor uykuda süt falan içmiyor akisina biraktim bende elbet bırakır diye düşünüyorum yoksa yok mamayi birakayim yok rmzigi biraktirayim yok tuvalet eğitimi vereyim ben kendimi ve çocuğumu strese sokuyorum o sinyallerini verdiginde hepsi yavas yavas olacaktir diye düşünüyorum
Zeynepelcin Ytrsukrbck06 kizim 1 yasina girince kendisi birakti. Bırakma saydı 1 buçuk 2 yasina kadar 1 öğünde olsa verirdim.mamayi bırakınca kilo alımı yavaşladı çünkü ek gıda yeterli olmuyor kucuk olduğu için.bir süre de kaşık manasıyla idare ettik onu da istemedi sonradan
livanurvealpinannesi61 Ytrsukrbck06 2 yaşa kadar anne sütü yada formül mama verilir. 1 yaştan sonra uzmanlar 2 yaşa kadar %30 anne sütü yada formül almalı diyor.
Fundayavuz Mamaların çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorumoğlum 8 aylık sabah akşam içiyor 1 yaşından sonra kescem
Ezzzzi Fundayavuz sonucta yapay bir şey tabi çok sağlıklı olamayabilir fakat içerisinde bir sürü vitamin var , bağışıklık artırdığını düşünüyorum ben , doktorlar 15 aydan önce tamamen kesmeyin diyorlar genelde ama tabi çocuğun hazır olması da önemli
livanurvealpinannesi61 Fundayavuz neden sonuçta sağlıklı değil bebekler için üretilmiş sonuçta. Uzmanlar 2 yaşa kadar anne sütü yada formül mama verilmeli diyor içeriği temiz formül mamalar var bir bebek anne sütü almıyorsa formül mama verilir zaten derseniz 12 aylık mama aramaz acıkmaz vermeyin 1 yaştan sonra %30 anne sütü yada formül mama vermeniz gerek malesef.
Ezzzzi Aslies çok haklısınız , ben de 1 yaşına girecek pütür yemiyor diye üzülüyordum sonra ben de öyle dedm , nasılsa yiyecek bir gün, kendimi üZüyorım sürekli
Fundayavuz Ezzzzi benim oğlumçok şükür ek gıdayısevdi yiyor mama eskisi kadar sevmiyor kesmeyi düşünüyorum tabiki siZde haklısnız doktorlar en iyisini bilir ama içmeyince mecbur
Nursemom_ 22 aylığız bu hafta gündüzden mamayı çıkardık geceyi malesef çıkaramadık ona zaman istiyor hala
Sibelguzell06 Bizimki hem meme hem mama ilerliyor 2 aylık fakat kafamı karıştıran şey ek gıdaya geçtiğimiz zaman hem meme hem mama hem ek gıda mı ilerleyeceğim? Yoksa mamayı kesip meme ek gıda mı yapacağım?
Melikeeeqq Bebeğim 3 ay 16 günlük kesinlikle mama içmiyor sütümde yetmiyor sizce ne yapmalıyım biberonu verince direk öğürüyo kusuyo🥹
Fundayavuz livanurvealpinannesi61 vermeyi düşünmüyorum eskiden nasıl büyüdük bizler yemek yiyerek bir yaşına gelen bebeğe neden sürekli mama vereyim mamanın yerini tutacak yoğurt et sebze veririm en azından bildiğim şeyler eminim daha sağlıklıdır bende şuan formül mama veriyorum ama bir yaşına kadar devam edeceğim
livanurvealpinannesi61 Fundayavuz yalnız eski de yaşamıyoruz doktorunuz bilgi vermedi mi anne sütü almıyorsa 2 yaşa kadar formül mama verilir siz diyorsunuz biz yemek yerdik yıllar öncesinde kalmışsınız mama zehir değil bu kadar mama karşıtı olmayın ek gıdanın yeri ayrı mamanın yeri ayrı bebeğiniz gece mama isteyince de yemek verirsiniz gece gece. 1 yaştan sonra %30 anne sütü almalı alıyormu peki anne sütü. Hiçbir şey mamanın yerini tutmaz anne sütüne eş değer formül mamadır uzmana göre değil de eskilere göre çocuk bakmak da ayrı delilik. Sürekli mama verin demedi size kimse 1 yaştan sonra günde en az 2 kez mama içmeli yada emmeli. Siz bilirsiniz.
Deletedmom_112 Ytrsukrbck06 2 yaşına kadar verecektim ama doktor tavsiyesi üzerine 16 aylıkken bıraktık.
Fundayavuz livanurvealpinannesi61 bebeğim emmiyor formül mama veriyor zaten bahsettim eskiye göre de yetiştirmiyorum bebeğimi hanımefendi gece beslenmesi bebeğim yapmıyor kesildi yatmadan önce yediriyorum zaten doktorlarda gece beslenmesini 1 yaştan sonra kesmeye çalışın diyolar formül mamadansa normal inek sütü vermeyi düşünüyorum
livanurvealpinannesi61 Fundayavuz inek sütü 2 yaşa kadar önermiyor uzmanlar. İnek sütünün bilinen birçok zararı var. Mama verin daha sağlıklı mama zararlı diyorsunuz da inek sütü çok mu sağlıklı bence inek sütünün zararlarını araştırın inek sütü kendi yavrusuna faydalı bize değil. Uyumadan önce anne sütü yada formül mama verilir 6 dan sonra ben onu kastettim. Siz bilirsiniz.
Yagmur_24 Ytrsukrbck06 2.2-5 yaşına kadar yatarken ya da kalkarken mama veriliyor yeğenim de aldı ben de uzun süre kesmeyi düşünmüyorum zaten seviyolar alışkanlık da oluyo bir bağ giib
Fundayavuz livanurvealpinannesi61 formül mamayı kötülemiyorum zaten kullanıyorum sadece sürekli ona alışmasını istemiyorum ama doktorlar 1 yaştan sonra inek sütü başlanabilir diyorlar ben öle biliyorum