Bebeğime 2. Aydan sonra akşamları bi rutin oluşturmuştum banyosunu yaptırır pijamalarını giyer emzirip beşiğinde sallayınca 15-20 dk uyurdu. Ama 3 gündür çok huysuz beşiğine koyunca inleme gibi sesler çıkarıyor sonrada ağlamaya başlıyor. Dün 1 saati geçince uyutmaya çalışmam ayağıma aldım iki dk geçti şimdi yine aynısını yaptı bende ayağıma aldım uyudu hemen. Bebeğim bana ne demek istiyor anlamıyorum lütfen anlayan söylesin.
Uyumak istemiyor desem saat 7 oldumu kucakta bile durmaz bızırdanır.
Beşikte sallanıyor öyle çok ayağa alışıkta değil hep beşikte sallardım. Yani beşikle ayağın farkı ne