Herkese iyi akşamlar daha 13 günlük bir bebeğim var başta güzel emiyordu son 3-4 gündür inanılmaz zorlanıyor emerken sürekli direniyor ağlıyor sürekli bırakıyor memeyi çok üzülüyorum dişimde de problem var iltihap topladı antibiyotik kullanıyorum ondan kaynaklı mı diye düşünüyorum ama ondan da değil onu içmeden öncede böyleydi ne yapabilirim önerisi olan var mı çok üzülüyorum strese giriyorum