Glsmrhn Bebeğim 5. Bucuk aylık grip ateş ve öksürüğü var çok şükür geçti ama balgamı var sürekli öksürüyor çıkarmaya calısıyor ama çıkaramıyor napabilirim bu balgamı atabilmesi için